Wakker Worden; Voor uw veiligheid

Zelfmoordpreventie door Ivar Wakker

Zelfmoordpreventie door Ivar Wakker

.

Zo sterk is paracetamol toch niet? Bij wijze van proef ben ik met de trein over een grote doos gereden. Bleef niets over van die paracetamol. We vreemd dat er gisterenavond plots vier aanrijdingen met een persoon waren in korte tijd. Zou je het spul voor de beste werking moeten snuiven?
Ik heb het gevoel dat paracetabever erachter zit, maar ik bemoei me niet met ruzies tussen mollen en bevers..

Nootmuskaat wordt ook nog steeds verkocht…
Wat dacht je van bananen…
1 x uitglijden over één schil en…
je kunt vreemd vallen.

50 tabletten is meer dan genoeg. Als je ze – zonder ze eerst in water op te lossen – door probeert te slikken, kom je toch niet verder dan zes of zeven..?
En opgelost in water? Bij de gedachte alleen al ga ik over m’n nek.
Nootmuskaat deed mijn oma altijd over de bloemkool. Ik vond een snufje al niet lekker en voor een beetje effect moet je minstens zo’n hele noot muskateren. Ik denk dat ik voorlopig nog maar even voor de trein kies…

.